Leuk dat jullie een kijkje komen nemen op m'n blog .
Kijk met plezier op jullie blogs en vind daar altijd wel inspiratie en ideetjes.

Groetjes Janny

Volgers

donderdag 23 januari 2020

I’d like to announce I have no idea what I’m doing

I’d like to announce I have  no idea what I’m doing

Ik heb eindelijk na deze drukke dagen wat tijd gevonden om lekker te gaan zitten kledderen maar wat ik wilde gaan doen wist ik totaal niet .
Bedacht me toen dat ik wilde gaan werken met wat spulletjes uit de serie van Art by Marlene van Studio Light
Heb dus maar een Art Journal JOURNALBM02 gepakt om daar iets in te gaan maken
Voor de achtergrond heb ik een stukje Collage Paper CPBM03 gebruikt .
Hierop heb ik wat CadenceTexture Paste,stempels STAMPBM37 ,Washi tape WASHIBM02,de MASKSL27 met zwarte Gesso  en wat Cheese Cloth aangebracht .
Daarna heb ik er de DieCuts A5STANSBLOK03 en 04 opgeplakt nadat ik zevoorzien had van een beetje zwarte Gesso.
Als laatste de tekst erbij gedaan ,de randjes van de pagina een beetje zwart gemaakt en hier en daar een wit accentje erop aangebracht.


Geen opmerkingen: