Leuk dat jullie een kijkje komen nemen op m'n blog .
Kijk met plezier op jullie blogs en vind daar altijd wel inspiratie en ideetjes.

Groetjes Janny

Volgers

donderdag 23 januari 2020

Happy Birthday

Happy Birthday

Vandaag nog even lekker zitten spelen met het nieuwe Stansblok van Studio Light Industrial 3.0. STANSBLOKSL89.
Met dit Stansblok kan je mooie en snelle kaarten maken ,er staan zelfs al voorbeelden bij.
Ik wilde alleen geen kaart maken maar iets  anders en heb er dus een soort van hanger van gemaakt.
Ik heb uit een stuk van een kartonnen doos 3 stukjes gesneden en van de hoekjes de bovenste laag eraf gehaald.
Deze stukjes heb ik eerst in de witte Gesso gezet en toen dat droog was ,heb ik ze voorzien van een laagje Cadence Distress Paste.
Uit het Stansblok de plaatjes gehaald die ik wilde gebruiken en de randjes hiervan voorzien van een beetje Cadence Beton effect relief Paste .
Deze toen op de stukjes gelegd op zo’n manier dat ik het er leuk uit vond zien en daarna vastgeplakt ,sommige iets verhoogd.
Daarna de randjes van de drie stukjes ook nog voorzien van de Beton effect reliëf paste en ze met een touwtje aan elkaar gemaakt.
Zo zie je dat je met het Stansblok ook iet anders kunt maken dan alleen een kaart.


Geen opmerkingen: