Leuk dat jullie een kijkje komen nemen op m'n blog .
Kijk met plezier op jullie blogs en vind daar altijd wel inspiratie en ideetjes.

Groetjes Janny

Volgers

zondag 13 september 2020

Merry Christmas

 Merry Christmas


De achtergrond van deze kaart heb ik gemaakt met Daniël Smith watercolors ,daar heb ik ook de bloem en de takjes mee gekleurd.

Op de achtergrond heb ik wat stempels van de STAMPWC493 gezet en er wat sisal op geplakt.

Hier op heb ik de bloemen van Stamp en DieCut BASISSDC47 ( deze komen eerdaags uit bij Studio Light) plus de takjes van STENCILWC323 geplakt.

Op deze bloem en takjes heb ik wat “ zeg maar dauwdruppels” gemaakt met Diamond Glaze.

Tenslotte een tekst van STAMPSL470 erop gestempeld ,de randjes wat bruin gemaakt en het geheel op een Craft en daarna witte kaart geplakt.


#studiolightcrafts


Geen opmerkingen: