Leuk dat jullie een kijkje komen nemen op m'n blog .
Kijk met plezier op jullie blogs en vind daar altijd wel inspiratie en ideetjes.

Groetjes Janny

Volgers

vrijdag 11 oktober 2013

Home

Daar ben ik dan eindelijk weer ,na wel een hele lange blogpauze.
Tjonge jonge wat had ik een grandioze creatieve dip zeg.
Echt helemaal geen puf en ideetjes meer
Brrrrrrrr helemaal niets aan hoor.
Hoop nu de draad weer een beetje op te gaan pakken.
Eerst maar eens iets nieuws showen wat ik heb gemaakt
                                         


                           
                             
Ik heb hiervoor het woord Home gebruikt ,dat van wit hout was.
Dit heb ik bewerkt met Verday Paint en Patina.
Er wat verschillende accessoires op aangebracht.zoals wat houten vlindertjes , een flesje waar ik wat bloemetjes in heb gestopt, een sleutel met sleutelgat erbij gedaan en nog wat glazen druppels.
Het was een cadeautje en de ontvangster was er heel blij mee.




28 opmerkingen:

Dagmar zei

wow das ist ein Traum!!!!

Willy zei

Bah wat vervelend zo'n creatieve dip maar daar is hier gelukkig niets van te zien want dit ziet er weer super uit, heel mooi gepimpt Janny!!

xxx Myra xxx zei

gaaf!

Silvia(Barnie) zei

Wow Janny, a wonderful HOME-Deko.

Nelleke zei

Welkom terug. Je laat wat moois zien. Ik zag ze vanavond ook liggen. Maar kan dan niet bedenken wat er op moet. Groet. Nelleke

maria's knutselplezier zei

Soms gaat de creativiteit wel eens weg en zijn we in paniek, maar zoals je hebt ervaren komt het allemaal weer goed, wat heb je dit weer mooi gedaan Janny prachtige kleuren en effecten , gewoon helemaal PRACHTIG!!!

Groetjes
Maria

Shirley zei

How adorable is this Janny. Love all the layers used, plus the image is totally gorgeous.

Crafty hugs from Shirl x x

Marianne zei

Geweldig goed gedaan Janny. Wat een bjoetie! En ik ben blij dat je weer terug bent en dat je uit je dipje bent. Ach zo'n dip hebben we allemaal wel eens en dat komt echt wel weer goed.
Fijn wekend!
xxx Marianne

Jeannette zei

hallo Janny, welkom terug op blogs, ik was zelf ook wat minder aanwezig, maar ik zat toevallig te denken om eens op je blog te neuzen en te kijken en daar was je dan toch. Heel mooi zoals je de tekst hebt opgeleukt, erg leuk om ook zulke dingen eens te doen, succes met je nieuwe projectjes weer, groetjes Jeannette

Annie zei

Hi Janny...its lovely to see you back on the blog as I missed your gorgeous makes. Hope Mr Mojo behaves himself.

This is stunning and in my favuurite colours too.

Best wishes and have a lovely weekend

Annie x

Riannerizanti.blogspot.nl zei

Hallo een dipje is niet erg hoor hebben we allemaal wel eens maar we zijn blij dat je terug bent en gelijk met wat moois heel mooi opgepimt.
Liefs Rianne

Patricia zei

Nou weer helemaal back hoor het is PRACHTIG je Home!!!!
Hopelijk dat je je dip nu hebt gehad.
Gr Patricia

Paper Creations by Shirley zei

Gorgeous, beautiful colour & texture on your letter/frame ! Happy Weekend, Shirleyx

Alie Hoogenboezem-de Vries zei

Kijkt met een grote glimlach hier om het hoekje....welkom terug Janny :-)))
Je hebt je HOME prachtig opgepimpt!
Lekker resultaat...

Geniet van je weekend, Alie :-)

Anoniem zei

This is breathtaking Janny.
I have seen this word for sale in stores and never thought to alter it.
Wishes
Lynne

Sophie zei

SUPER! Einfach großartig.
Das sieht richtig edel und teuer aus :-)

ida zei

Goed dat je er weer bent Janny, ik had je al gemist, je hebt er meteen
weer iets prachtigs van gemaakt!

groetjes Ida

Unknown zei

Nou meid, dan ben je weer helemaal lekker opgeladen, toch? En even iets anders doen is toch ook lekker? Je bent weer helemaal 'terug' om 't zo maar te zeggen, vind je laatste creatie een pracht van een decoratie voor in huis! Groetjes, Ira
Ira’s Crea Corner

Monique zei

Prachtig, Janny. Blij dat je je weer een beetje creatief voelt en gelijk weer zo'n prachtig project maakt.
xx Monique

Asia King (aka Joanna K) zei

Wow Jenny, this is spectacular! Beautiful alteration, great colours and I love the rusty look! !! Hugs xxx

Top 2000 2019 zei

Niet fijn zo'n creatieve dip maar ik denk we daar allemaal wel eens mee te kampen hebben gehad. (ik wel in ieder geval).
Je HOME creatie vind ik erg mooi geworden.

Yvonne zei

Hm, niet blij als je zo'n creatieve dip hebt, maar ik zie wel al meteen dat je het zeker niet bent verleerd! Prachtige creatie, mooi bewerkt, helemaal goed!
Groetjes van Yvon (met ook zo'n dip door van alles en nog wat, en vandaag weer na een maand een blogberichtje ....)

Terry zei

Janny, this is a gorgeous home décor piece! I love the rusted effect and those pretty shades of blue!

Anke zei

Wonderful Janny, I love your home deco.

Hugs
Anke

Anoniem zei

Wat een romantische uitstraling

AngelicaS zei

So beautiful! LOVE IT!!

Anjas-Artefaktotum zei

WOW that is outstanding, I'm fascinated.
Groetjes Anja

Words and Pictures zei

Brilliant - what a wonderful piece of home decoration this will make - great work!
Alison xx