Leuk dat jullie een kijkje komen nemen op m'n blog .
Kijk met plezier op jullie blogs en vind daar altijd wel inspiratie en ideetjes.

Groetjes Janny

Volgers

zondag 3 maart 2013

Spring is in the air



Jullie zullen wel denken wat laat ze nu weer hier zien.
Dit simpele canvasje heb ik afgelopen vrijdag zitten maken.
Zal vertellen hoe dit zo kwam.
Ik had de kleinkids de hele dag ,want ze hadden hier vakantie en tja dan moet je toch wat gaan doen met ze .
Hun moeder vierde haar verjaardag zaterdag dus wilde ze iets voor haar maken ,
Nu Oma had nog wat canvasjes liggen en daar zijn ze lekker op gaan kledderen ,maar ik moest ook mee doen van ze ,dus heb ik ook heerlijk met kindertoververf zitten spelen .
Hun mooie schilderijtjes waren aan het eind van de middag klaar ,mooi ingepakt met een strik eromheen ( ben alleen vergeten ze op de foto te zetten .Dom he?) zodat ze ze het zaterdag konden geven.
Ik had de basis voor dit canvasje klaar en heb het Zaterdag  nog eens gepakt en vond toch dat er nog wel wat bij kon .
Heb toen de bloemen omlijnd met een zwarte marker en Spring is in the air er opgezet.
Nog wat accentjes met de witte Sharpie pen erbij gedaan en met een template en Distress Ink nog wat rondjes hier en daar.
Zo vond ik het canvasje wel lekker vrolijk geworden met die kleurtjes en dacht ach misschien vinden jullie het ook wel leuk om in deze sombere dagen wat kleurrijks te zien.




21 opmerkingen:

Annie zei

Wow Janny.....gorgeous colours and layers on your beautiful canvas. Spring flowers are my favourite and your floral images are fabulous.

Thanks for sharing

Best wishes

Annie x

ALIX zei

Inderdaad een heerlijk kleurrijk canvasje, waar je vrolijk van wordt!
Gr Alix

Unknown zei

This just makes me happy Janny. :-) The colors are so cheerful and love the flowers! Hope you are have a wonderful weekend, hugs.

junemac2 zei

Your work is stunning. I have just had a look at your projects and love them all. I will add to follow
Hugs June x

Paper Creations by Shirley zei

Beautiful canvas work Janny, great colours & layers. Greetings, Shirleyx

Jeannette zei

hallo Janny, wat een vrolijke kleuren heb je gebruikt op je schattige canvas tafereeltje, meestal werk je met wat donkerder kleuren, maar dit vind ik ook erg mooi, groetjes Jeannette

Marianne zei

Ja, die kleurtjes doen al aan de lente denken en daar zijn we echt aan toe. Bedankt voor het lentegevoel. Ik vind het een leuke creatie!
xxx Marianne

ida zei

heerlijk kleurig canvasje Janny, dat kunnen we inderdaad heel goed
gebruiken!.. wat leuk dat je samen
met je kleinkinderen hebt geschilderd.

groetjes Ida

Top 2000 2019 zei

Zulke vrolijke kleuren zijn altijd leuk om naar te kijken.
Ik heb gelijk zin in de lente.
Groetjes Yvonne.

Willy zei

Wauw...super leuk en vrolijk canvasje past helemaal bij het lente gevoel wat ik eindelijk begin te krijgen en wat een leuk kadootje!!

Alie Hoogenboezem-de Vries zei

Wat leuk dat je de kleinkinderen hebt geholpen met een zelfgemaakt kadootje Janny...en leuk om zelf ook wat te maken terwijl zij bezig zijn.
Heel leuk en vooral zonnig geheel geworden! Kunnen we wel gebruiken he.
Nog gefeliciteerd met je jarige dochter!

Groetjessssssss, Alie :-)

Nelleke zei

Leuk om het verhaal erachter te lezen. Toen ik het zag dacht ik als eerste, dat zijn niet echte Janny kleuren, heel wat anders, maar heel erg mooi. Groetjes, Nelleke

xxx Myra xxx zei

vrolijk canvasje!!!

Words and Pictures zei

So bright and fresh! And I love your triangular canvas (just dragged an old one of mine out to play with again, but it's a weirder triangle than this!)...
Alison x

Asia King (aka Joanna K) zei

Such a bright and cheerful project Janny! The flowers look really lovely. Thanks for making the spring come early! :) xx

Patricia zei

Wat een VROLIJK schilderij zeg, jammer dat je de andere niet hebt, daar was ik nou juist zo nieuwsgierig naar haha
Gr Patricia

Unknown zei

Oh Janny wat leuk! Je kleinkinderen boffen maar met hun supercreatieve oma die dan ook nog eens gezellig meedoet, heerlijk, daar zullen ze later met veel plezier aan terugdenken! Wat een prachtig, kleurrijk geheel is het geworden en zo leuk ook, deze vorm canvas! Groetjes, Ira
irascreacorner.blogspot.nl

Silvia(Barnie) zei

Wonderful fresh colors, great spring feeling.

Ans S. zei

Wat een mooi en vrolijk canvasje.

Groetjes Ans

Miranda Mols Stampin Utopia zei

Leuk voor aan de muur in de tuin. Vrolijk!! En die omranding maakt het af!

Yvonne zei

Onwijs leuk dat je dat met je kleinkids kunt doen!
En een geweldig leuk canvasje was ze dan aan hun moeder konden geven, dat is nog eens een persoonlijk cadeau, erg leuk!
Groetjes van Yvon