Leuk dat jullie een kijkje komen nemen op m'n blog .
Kijk met plezier op jullie blogs en vind daar altijd wel inspiratie en ideetjes.

Groetjes Janny

Volgers

zondag 6 mei 2012

Giftcard Presentation of a new book


Vandaag eerst wat achtergrondjes zitten maken met Wax papier die nu liggen te wachten om verder bewerkt te worden,maar dan hou je natuurlijk het restant van het waxpapier over en ja dat kan je in de prullebak gooien ,maar ik wilde proberen om er toch iets mee te doen.
Dus even zitten brainstormen en ja hoor ik kreeg een ideetje.
Heb het gebuikt als een soort vellum.
Heb er een gat in gemaakt en de punten terug gevouwen en het geheel een beetje gesponst met zwarte inkt
Toen de pennen en blokjes opgestempeld ( deze zijn van Stamper Anonumous)
Het daarna op een pagina uit een boek geplakt.waarop ik eerst wat grotere pennen heb gestempeld ( deze zijn van de Stampinback)
In het gat een boek gestempeld (Stamper Anonymous) dit gemaskeerd en er toen  de handen met het dienblad erbij gestempeld ( de Stempelwinkel)
Op een witte en zwatre kaart geplakt omadat ik het geheel zwart-wit wilde houden.
Dus zoals jullie zien is het restantje waxpapier niet in de prullebak verdwenen



13 opmerkingen:

Monique zei

Hoe kom je toch op al die ideeen. Dit is ook weer zo geweldig geworden! Erg mooi!!
Groetjes, Monique

Top 2000 2019 zei

Wat een supermooie kaart Janny. Leuk zoals je het waxpapier hebt gebruikt. Van nu af aan gooi ik het ook nooit meer weg. Het boek op de schaal is ook een goeie vondst.
Groetjes Yvonne.

Marja's Stamp Addiction en Marja's Creativity zei

Geniaal idee Janny en wat een super mooie kaart is het geworden. Die les heb ik ook geleerd, gooi nooit wat weg. Vaak pak je het later weer en kun je het prima gebruiken.
groetjes Marja

Hella zei

Wat is dit mooi geworden. Wat leuk om te lezen dat je het waxpapier nog weer gebruikt hebt. Prachtig eindresultaat.

Alie Hoogenboezem-de Vries zei

Wie laat wie nu versteld staan Janny? :-)
Wat heb je dit stukje "afval" creatief benut! En zo laat je weer iets heel nieuws ontstaan...ik blijf gewoon meegenieten hoor!

groetjes, Alie :-)

Henny zei

wat een creatief brein heb je toch...hihi.
Alles is mooi wat er bij jou uit komt!

Groetjes Henny

Gery zei

Ik vind hem in 1 woord:
"G E W E L D I G"
De kaart spreekt me enorm aan.
Het komplete plaatje klopt gewoon.
Be beschrijving over het ontstaan is ontzettend leuk om te lezen, het laat zien dat je heel erg creatief bent beziggeweest.
Groetjes Gery

Cath Wilson zei

Excellent idea - lovely work x

maria's knutselplezier zei

Heel mooie creatie in zwart - wit , ik vind het fantastisch gevonden zo met dat wax-papier, en de boeken op het dienblad, knap bedacht en heel mooi!!!

Groetjes
Maria

Jetske zei

Mooi geworden!

Silvia(Barnie) zei

Wow, that looks very arty.

Monique zei

Ik antwoord hier maar even, Janny.
Wat een goede tip van je. Dank je wel. Daar had ik zelf nog niet aan gedacht. Ik kijk mijn ogen vaak uit op jullie blogs. Het lijkt vaak zo makkelijk, maar doen.... Er valt nog heel veel te leren. Maar dat is nu juist leuk! Het is een leuke uitdaging! En gewoon doen. Ik ben vaak iets te terughoudend denk ik.
Maar het gaat vooral om de lol die je er in hebt!
Groetjes, Monique

Miranda Mols Stampin Utopia zei

dit is een gave kaart zeg.