Leuk dat jullie een kijkje komen nemen op m'n blog .
Kijk met plezier op jullie blogs en vind daar altijd wel inspiratie en ideetjes.

Groetjes Janny

Volgers

vrijdag 13 januari 2012

Giftcard Clock

Vandaag maar weer eens wat anders geprobeerd
De achtergrond bewerkt met Gesso en daarna gekleurd met kindertoververf.
In hoeken flauwtjes een stempel van een klok gestempeld
Hierop een stans van een klok die is bewerkt met een stempel en Distress Ink en een plaatje met klokken erbij
Ook een bedeltje van een klok toegevoegd.
Dit op een beige kaart geplakt en de randen van deze kaart bewerkt met Disterss Ink

10 opmerkingen:

Alie Hoogenboezem-de Vries zei

Is dit die ondergrond die je laatst liet zien? Jee wat heb je er een erg mooie creatie van gemaakt dan, Janny! Geweldig met die extra's erop en de kleuren...helemaal super!

Groetjesssss, Alie :-)

Tink zei

Deze is echt heel erg gaaf Janny.

anita01 zei

Heerlijk stijltje en rijk...aan kleur, ik hou ervan.

Warme groetjes,
Anita

Marja's Stamp Addiction en Marja's Creativity zei

Hi janny, wat een schitterende kaart. Prachtige achtergrond en combinatie. Denderende mooie kleuren. GEWELDIG. Ook je andere kaarten op je blog zijn zo mooi. Fantastisch. kom bij je terug.
groetjes Marja

Christine zei

Prachtige kaart Janny

Hermine zei

Wat een prachtige dingen heb je op je blog staan!

Patricia zei

WAUW nog zo'n STEMPELARTIEST als Alie erbij!!!!!!
GEWELDIG werk, ik ben gelijk volger van je geworden!
Groet Patricia

Femmy zei

wat een schitterende dingen heb je hier staan!! geweldig!!

Top 2000 2019 zei

Prachtige dingen maak je Janny. Supermooie kleuren heb je hier gebruikt. Ik ben volger geworden.
Groetjes Yvonne.

Myriame zei

Wat maak je prachtige kaarten Janny, ik heb je gevonden via Alie en heb je dan ook direct bij mijn favorieten geplaatst en natuurlijk wordt ik ook volger!!!