Leuk dat jullie een kijkje komen nemen op m'n blog .
Kijk met plezier op jullie blogs en vind daar altijd wel inspiratie en ideetjes.
Het reageren op jullie blogs schiet er heel vaak bij in .
Sorry hiervoor ,maar de tijd ontbreekt me heel vaak daarvoor.
Toch hoop ik dat jullie hier met plezier rondneuzen.

Groetjes Janny

Volgers

vrijdag 24 april 2015

Inspire

Deze keer een simpele kaart.
De achtergrond heb ik gemaakt met Alcohol Ink.
Hierop de stempel van Boefje gezet en met embossing poeder bewerkt en wat witte accentjes aangebracht.
Verder vroeg het volgens mij niet om nog iets.
De kaart op een witte kaart en daarna een rode kaart geplakt.



5 opmerkingen:

Anneke zei

Heerlijke frisse kaart. Warme kleuren.

Rosie Schirrmeister zei

Wow, a wonderful card, Janny.

Have a nice weekend

Ellie Knol zei

prachtig!

Coby van willigenburg zei

simpel maar niet minder mooi! Ik hou er van!

Stampinback Art Stamps zei

Prachtig met deze achtergrond !