Leuk dat jullie een kijkje komen nemen op m'n blog .
Kijk met plezier op jullie blogs en vind daar altijd wel inspiratie en ideetjes.
Het reageren op jullie blogs schiet er heel vaak bij in .
Sorry hiervoor ,maar de tijd ontbreekt me heel vaak daarvoor.
Toch hoop ik dat jullie hier met plezier rondneuzen.

Groetjes Janny

Volgers

donderdag 16 april 2015

Always look on the bright side of Life

De achtergrond heb ik gemaakt met Lyra krijtjes
De stempel is van Art Journey
Voor wat accent een beetje rode spetters erbij gedaan
Afgemat op een zwarte kaart


5 opmerkingen:

Rosie Schirrmeister zei

wow, a wonderful card, Janny

Myriame zei

Ik blijf het een prachtige stempel vinden, het doet me denken aan mijn man met onze 2 zonen.
Prachtige kaart!!

Coby van willigenburg zei

wat een super kaartje en dat rood is zo subtiel.....knap om het zo weinig te laten!

maria's knutselplezier zei

Prachtig Janny!!!

Groetjes
Maria

Paper Creations by Shirley zei

Fantastic design! I met you with Alie at the ASE, if I had read the name on the paper I would have realized that I already follow your blog :) Take care, Shirleyx