Leuk dat jullie een kijkje komen nemen op m'n blog .
Kijk met plezier op jullie blogs en vind daar altijd wel inspiratie en ideetjes.
Het reageren op jullie blogs schiet er heel vaak bij in .
Sorry hiervoor ,maar de tijd ontbreekt me heel vaak daarvoor.
Toch hoop ik dat jullie hier met plezier rondneuzen.

Groetjes Janny

Volgers

woensdag 4 februari 2015

Fantasy World

De achtergrond heb ik gemaakt met Bister op aquarel papier.
De stempels die ik gebruikt heb zijn van Stampinback.
Verder nog wat witte accentjes aangebracht met een witte pen .
Het geheel op een donker rode en daarna okergele kaart geplakt.



5 opmerkingen:

Janny zei

Heerlijk hé dat spelen met kleuren in de achtergrond. Ik vind hem erg mooi geworden. Trouwens ik ben ook volop bezig met achtergrondjes met bister en brusho.
Groetjes Janny

Paper Creations by Shirley zei

Gorgeous, I love this design, the colours, background and whimsical images.

ida zei

Mooie kaart, leuk met dat bister!

Ellie Knol zei

O, wat een mooietje! Lekker frisse kleuren!

butterfly zei

That's so pretty, Janny - beautiful inky effects and perfect with the whimsical stamps.
Alison xx