Leuk dat jullie een kijkje komen nemen op m'n blog .
Kijk met plezier op jullie blogs en vind daar altijd wel inspiratie en ideetjes.
Het reageren op jullie blogs schiet er heel vaak bij in .
Sorry hiervoor ,maar de tijd ontbreekt me heel vaak daarvoor.
Toch hoop ik dat jullie hier met plezier rondneuzen.

Groetjes Janny

Volgers

maandag 26 januari 2015

Take 4b

Ging van het weekend eens in m'n kast snuffelen om te kijken wat er eigenlijk allemaal in lag.
Tjonge wat was dat veel en soms wist ik niet eens meer dat ik het had.
Kan nog een hele poos vooruit met al die spulletjes.
Erg he!!!!!!!
Kwam toen ook dit klapbord tegen en dacht hier ga ik eens mee aan de slag om te kijken of ik hier iets mee kan
Dit is het resultaat geworden.
Heb hiervoor stempels gebruikt van O.a Dylusions,Stampinback en Lost Coast Designs.
Ze zijn ingekleurd met Distress Ink .
Heb er nog wat Washi Tape ,een klemmetje ,een stukje filmrol en wat radertjes bij gedaan.
Vind hem zelf wel grappig geworden.



6 opmerkingen:

maria's knutselplezier zei

Prachtig Janny , dit heb je weer heel mooi gedaan!!!Bedankt om ons mee te laten genieten!!! En wat die spulletjes betreft, zouden we niet allemaal zo'n beetje verslaafd zijn?? Iedereen is al eens zwak, en ja dan gaan we der weer voor, dat heb ik nog niet, en dat ook niet, maar enkel de tijd ontbreekt om dat alles te verwerken, als ik naar mijn stempels kijk zeg ik ook steeds genoeg!!!Maar kom ik in een winkel of op een webwinkel dan staat er juist die stempels die ik nog wou!!
HHH..zucht) gewoon verslaafd!!

Groetjes
Maria

Sophie zei

Oh, Janny, das ist ja eine tolle coole Karte.
Richtig speziell für einen Empfänger, der was mit Film und TV zu tun hat, oder ein Riesenfan von Filmen ist... :-)
Eine klasse Idee.
CHAPEAU!

Herzlichst Sophie

ida zei

Heel leuk Janny!

Alie Hoogenboezem-de Vries zei

Zo te zien heb je je weer helemaal laten gaan Janny! Leuk zoals je je hebt laten inspireren door je voorraad...met een origineel resultaat!
groetjes Alie :-)

Gerrina zei

Super grappig is dit geworden en zo mooi bij elkaar! Groetjes, Gerrina

butterfly zei

Such a crazy, quirky, fun project - love that director!
Alison xx