Leuk dat jullie een kijkje komen nemen op m'n blog .
Kijk met plezier op jullie blogs en vind daar altijd wel inspiratie en ideetjes.
Het reageren op jullie blogs schiet er heel vaak bij in .
Sorry hiervoor ,maar de tijd ontbreekt me heel vaak daarvoor.
Toch hoop ik dat jullie hier met plezier rondneuzen.

Groetjes Janny

Volgers

donderdag 29 januari 2015

Make live worth living

Heb weer eens heerlijk zitten spelen met de Gelli Plate,zo is deze achtergrond ontstaan
Er ook nog wat stukjes van een tekst stempel opgezet.
Verder alleen Templates gebruikt.
Simpel maar wel mooi vind ik.



Het spijt me dat ik nog niet toe ben gekomen om op jullie blog's te reageren ,maar het komt goed.


3 opmerkingen:

Astrid Maclean zei

Stunning Alie, a lovely Gelli background and stunning stamps!

Ballie (Bennarda) zei

Janny, dit ziet er weer erg mooi uit, super kleurtje.
groetjes Ballie (Bennarda)

butterfly zei

A stunning gelli print, as Astrid said, and the image of the woman's face is so lovely - a very atmospheric card.
Alison xx