Leuk dat jullie een kijkje komen nemen op m'n blog .
Kijk met plezier op jullie blogs en vind daar altijd wel inspiratie en ideetjes.

Groetjes Janny

Volgers

vrijdag 10 augustus 2012

Help Forest Fire !!!!!!!!!

Op een witte kaart heb ik wat kleuren Kindertoververf gespoten en er toen een andere kaart opgelegd en weer van elkaar getrokken.
Geeft een heel leuk effect vind ik.
Maar ja wat toen
Heb uit een stuk foam een stempel gemaakt van een creatable ( de boom ) van Marianne Design en deze in bruine Stanzon erop gestempeld.
De blaadjes hiervan wat geaccentueerd met een witte gelpen.
De achtergrond verder gesponsd met Distress Ink in de kleuren Musterd Seed -Salty Ocean en Peeled Paint
Er een poosje naar zitten kijken wat ik er nu eigenlijk in zag en door de rode vlekjes die ik op vlammetjes vond lijken bedacht ik dat het maar een bosbrandje moets voorstellen.
Lekkere fantasie heb ik he!
Er toen twee tinnen mannetjes Van Lost Coats desing bijgezet met hakbeiltjes die zogenaamd de bosbrand gingen bestrijden.
Het geheel toen op een rode kaart geplakt
Ben benieuwd wat jullie van m'n fantasie vinden.


I joined the Challenge Paint it up at
http://simonsaysstampandshow.blogspot.nl/

19 opmerkingen:

Unknown zei

Quite the artist you are Janny! Love the bright, fun color scheme you choose. This puts a smile on my face. :) TFS!
Hugs

Alie Hoogenboezem-de Vries zei

Super zoals je de ontstande achtergrond hebt gebruikt als uitgangspunt voor wat er verder opkwam Janny...Er is echt een bosbrand te zien...en die gave mannetjes (wat een leuke stempels!!!)zien eruit alsof ze de brand zo meester zijn.
Heerlijke kaart!

Lieve groetjes en een goed weekend, Alie :-)

Jeannette zei

hallo Janny, aan fantasie ontbreekt het je gelukkig niet haha, wat goed van je dat je de bomen als stempel heb gebruikt en de achtergrond vind ik ook helemaal mooi, kortom, superkaart weer, groetjes, Jeannette

xxx Myra xxx zei

echt superleuk!

Silvia(Barnie) zei

A wonderful scene, love the bright colors.

Nora MacPhail zei

Very imaginative and colourful. Have a great artsy weekend.

maria's knutselplezier zei

wat een leuke ,fire brigade heb je hier gecreëerd, ik vind de achtergrond super geslaagd, maar ja een mooie achtergrond is één, maar wat doe je der dan mee??Steeds een moeilijke vraag, heb hetzelfde probleem hoor!! Maar je bent wel goed geslaagd , het resultaat is prachtig!!

Groetjes
Maria

Sophie zei

Maria, das ist ja ein herrliches Exemplar.
Diese schrägen Typen sind sehr cracy.

Ich finde die Karte gleichzeitig schön und verrückt, eben toll!
Und die Farben sind perfekt dazu.

Ein sonniges Wochenende wünsche ich dir...

Sophie zei

Hahaha..sorry, ich meinte natürlich Janny :-)

Anna-Karin zei

Such a great piece! Love those trees and the awesome characters. Thank you for joining us this week at Simon Says Stamp and Show!!

Monique zei

Ik ben blij dat ik niet de enige ben die achtergrondjes maakt en dan.....?? Maar jij hebt hier iets geweldig leuks van gemaakt. Een rijke fantasie!!
Hartelijke groetjes, Monique

Unknown zei

Enig Janny, hoe jij dingen bedenkt en dan ook nog uitvoert! Vind je hele verhaal echt super bedacht, hou er erg van wanneer iets niet zo recht toe recht aan is en dat is bij jou zeker niet het geval, super! Groetjes, Ira
irascreacorner.blogspot.com

Anoniem zei

Prachtige achtergrond en wat een leuke stempels, super geheel

Unknown zei

Hoi,
Inderdaad weer prachtige kleuren gebruikt. Toppie!
Groetjes, Joyce

Top 2000 2019 zei

Geweldig Janny, heerlijk die fantasie van je. Ik heb ook wel eens van de achtergronden waarvan ik denk....ja en nu ? Toch komt er altijd weer een bestemming voor net als hier bij jou kaart. De tinnen mannetjes vind ik super. En hebben ze de brand kunnen blussen ?
Groetjes Yvonne.

Sarah zei

I think it looks just fabulous - love that there is so much to see - great colours too...Thanks so much for joining in with Simon Says Stamp & Show. Sarah.

Cath Davidson zei

This is great, when I look at it I see a cross between wizard of oz and alice in wonderland. Love it.

Myriame zei

Wat een superleuke kaart, leuke beschrijving!!

Ans S. zei

Wat een schitterende creatie.

Groetjes Ans